BMW Service Inclusive

BMW SERVICE INCLUSIVE.‎

Vooruit denken is besparen.

BMW SERVICE INCLUSIVE.‎

Vooruit denken is besparen.

BMW Service Inclusive.‎Vooruit denken is besparen.

U rijdt altijd in een perfect onderhouden BMW – voor een aantrekkelijke, vaste prijs vooraf. Dat is BMW Service Inclusive. U kunt in één keer al het voorgeschreven onderhoud als pakket ongekend voordeling inkopen. Daarmee bent u veel voordeliger uit dan wanneer u voor elk werkplaatsbezoek apart betaalt. Service Inclusive is beschikbaar voor alle modellen.

  • BMW Service Inclusive

    BMW Service Inclusive omvat als onderhoudscontract het voorgeschreven onderhoud inclusief de daarbij benodigde originele BMW onderdelen, vloeistoffen en het werkplaatstarief:

    • Onderhoud volgens BMW richtlijnen
    • Motorolie verversen
    • Oliefilter vervangen
    • Luchtfilter(s) vervangen
    • Interieurfilter(s)
    • Brandstoffilter(s)
    • Bougies
    • Remvloeistof

Enige voorwaarde is dat u vóór de eerste onderhoudsbeurt uw BMW Service Inclusive onderhoudscontract inkoopt. Alle BMW Service Inclusive onderhoudscontracten zijn overdraagbaar op de volgende eigenaar.

 

Als u reeds in het bezit bent van een BMW kunt u middels uw kenteken makkelijk zien welke contracten voor u van toepassing zijn. 

  • Voorwaarden

    1. Op deze website pagina vragen wij u naar persoonlijke gegevens. Het is aan u om de gevraagde informatie al dan niet te verstrekken.

    De door u verstrekte gegevens worden opgeslagen, verwerkt en door BMW Nederland bv aan de door u benoemde BMW dealer doorgegeven. Dit gebeurt om te kunnen voldoen aan uw verzoek voor een BMW Service Inclusive onderhoudscontract aanvraag. Daarnaast zou - indien u dat aangeeft - de informatie kunnen worden gebruikt om u op de hoogte te stellen van nieuwe ontwikkelingen rond BMW.

    Door u verstrekte persoonlijke informatie wordt behandeld overeenkomstig de geldende Nederlandse wetgeving op het gebied van bescherming persoonsgegevens. Meer informatie over deze wetgeving vindt u op de site van de Registratiekamer.

    Bezoek aan deze website zonder nadere afspraken impliceert instemming met het bovenstaande. 

    2. Met BMW Service Inclusive heeft u, voor een bepaald voertuig, het recht gekocht op de hieronder vermelde services, uit te voeren door alle aan dit programma deelnemende BMW Dealers of BMW Erkend Service Partners, gedurende de looptijd of, indien dat eerder bereikt wordt, de kilometrage van uw contract. Er zijn diverse looptijden en kilometrages mogelijk.

    3. Als het voertuig wordt overgedragen binnen de geldigheidstermijn, worden de rechten van deze diensten overgedragen op de nieuwe eigenaar van het voertuig.

    4. Binnen BMW Service Inclusive kunt u kiezen uit twee servicepakketten: BMW Service Inclusive (SI Service) Inspectie en werkzaamheden volgens de 'Handleiding voor de auto' en het onderhoudsboekje, dat met de auto wordt meegeleverd. Dit omvat inspectie werkzaamheden en vervanging van motorolie, luchtfilter, microfilter, bougies, remvloeistof met inbegrip van bijbehorend arbeidsloon. Om voor een voertuig aanspraak te kunnen maken op kosteloze dienstverlening ingevolge BMW Service Inclusive, dient de eigenaar steeds goed voor het voertuig te zorgen en dient het voertuig op correcte wijze gebruikt te zijn. Daarnaast moeten de onderhoudsbeurten verricht worden op de tijden zoals deze in de auto of onderhoudsinstructies zijn aangegeven en/of binnen het tijdsbestek/de kilometrage zoals vastgesteld door de fabrikant.

    5. De volgende zaken maken geen deel uit van het BMW Service Inclusive programma:

    • Services buiten de gespecificeerde service intervallen
    • Slijtagedelen als bijvoorbeeld remschijven, remblokken, koppeling etc.
    • Brandstof en vervuiling in het brandstofsysteem
    • Schade aan de lak, corrosie, chassis, afdekkingen en bekledingen
    • Schade aan glas (ruiten, lampen)
    • Ruitenwisserrubbers vervangen buiten de gespecificeerde service intervallen
    • Reparatie van niet-originele accessoires
    • Opsporen en verhelpen van bijgeluiden buiten de garantieperiode
    • Vervangen van en banden/wielen balanceren
    • Vervangend vervoer buiten de garantieperiode
    • Schade/reparaties veroorzaakt door onachtzaamheid van de bestuurder (zoals motorschade als gevolg van te weinig olie)
    • Schade ten gevolge van ongevallen of andere invloeden van buiten


    6. Services die verleend worden door de BMW Group Service Centrale en garantieclaims die vallen onder de aansprakelijkheid van materiaalfouten, blijven onaangetast.

    7. De uit te voeren werkzaamheden vallen onder de reparatievoorwaarden van de deelnemende BMW Dealers of de BMW Erkend Service Partners.

    8. Mocht uw voertuig onverhoopt gestolen worden, of total loss verklaard worden, dan vervallen alle rechten op BMW Service Inclusive. BMW Service Inclusive is niet overdraagbaar op een ander voertuig.

    9. De keuringskosten van de Algemene Periodieke Keuring (APK) en kosten voor vervangend vervoer vallen niet binnen het BMW Service Inclusive programma.

    10. De ingangsdatum van Service Inclusive is gelijk aan de datum van de eerste tenaamstelling.

    11. Tarieven kunnen mogelijk afwijken bij voertuigen met een t.o.v. Europa afwijkende standaard onderhoudsinterval. Vraag uw BMW dealer of Erkend Service Partner voor meer informatie.

    12. Annuleren van een Service Inclusive pakket is mogelijk binnen 2 maanden na aanvragen, mits er geen gebruik gemaakt is van het pakket.